۱۳۸۷ اردیبهشت ۲۲, یکشنبه

كتابخانه بخش فرهنگي سفارت فرانسه

کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی بخش همکاری و فعالیت فرهنگی سفارت فرانسه در تهران مجموعه ای از منابع به زبان فرانسه را در اختیار شما قرار می دهد.

یک کتاب خوب می خواهید بخوانید؟

 آثار نویسنگان بزرگ چون ولتر، ویکتور هوگو، پروست.... و همچنین دوراس، ژیونو، لوکلزیو....

برای نگارش رساله یا پایان نامه خود نیازمند کتاب های تخصصی هستید؟

کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی ما منابعی در زمینه های : فلسفه، علوم اجتماعی، زبان شناسی،تاریخ و نقد ادبی و همچنین سینما، تئاتر، نقاشی، معماری، شهرسازی، پزشکی... دراختیار شما قرار می دهد.

می خواهید در جریان اخبار روز فرانسه باشید؟

نشریات ادواری عمومی چون لوپوئن، اکسپرس، نوول ابسرواتوار، تله راما... و همچنین فسفر، ویرگول...و نشریاتی برای جوانان برای مطالعه درکتابخانه در اختیار شما قرار می گیرند.

می خواهید نشریات ادبی، علمی، هنری مطالعه کنید؟

لوی، بوزار، لا روو دولار(مجله هنر)... دلپذیر ترین گریز ها را از طریق اخبار روز هنرهای تجسمی را به شما عرضه می کند.

آرشیتکتورال دیزاین، آرشیتکتور دوژوردوئی (معماری امروز)، اوربانیسم (مجله شهرسازی)...

شما را در جریان آخرین تحولات معماری، معماری داخلی و شهرسازی قرار می دهند.

 سیانس ا وی (علم و زندگی)، لاروشرش (پژوهش)، سیانس ا آونیر (علم و آینده) آکتوالیته. اینواسیون.

مدسین( اخبار روز اختراعات، پزشکی)، پزشکی علوم... شما را با خود به وادی تازه ترین ماجراهای علمی می برد.

استودیو، کائیه دو سینما... تمام اخبار روز سینمای فرانسه و جهان را در اختیار شما می گذارند

 آکتوالیته دو لا سنوگرافی، آکت دو تئاتر... شما را به تأمل در حیطه تئاتر فرا می خوانند.

 سیانس زومن (علوم انسانی)، روو اکونومیک (مجله اقتصادی)، اکت دو لا روشرش آن سیانس سوسیال (پژوهش های علوم اجتماعی) ، پولیتیک اترانژر(سیاست خارجی)... شما را در جریان آخرین تحقیقات در حوزه های گوناگون علوم اجتماعی قرار می دهند.

لا کنزن لیترر، لا ماگازین لیترر... اخبار روزدنیای ادبیات فرانسه و جهان را در اختیار شما می گذارند.

می خواهید فیلم فرانسوی ببینید؟

 فرانسوا تروفو، ژان لوک گدار، کلود شابرول، هانری ورنوی، مارسل کارنه... و همچنین ژاک اودیار، اتین شاتی یز، ژان-ماری پواره، ژان-پیر ژونه، کریستف باراتیه... ما بیش از 200 عنوان فیلم سینمایی و مستند در اختیار شما قرار می دهیم.

 شما در حال آموزش زبان فرانسه هستید و می خواهید آموخته های خود را افزایش دهید؟

کتاب های درسی آموزش زبان فرانسه و همچنین متن های ساده فرانسه در اختیار شما قرار می گیرند.

برای دریافت اطلاعات پیرامون نحوه ثبت نام و شرایط امانت با ما تماس بگیرید.

ساختمان شماره 2 بخش همکاری و فعالیت فرهنگی سفارت فرانسه در تهران : خیابان انقلاب،(بین چهار راه کالج و میدان فردوسی) کوچه ابیورد، بن بست کیمیا شماره 14

تلفن: 41-66705040 و 44 -66705043


نشانی الکترونیکی: falsafi@scacteheran2.com و vafa@scacteheran2.com

برگرفته از سايت سفارت فرانسه در تهران http://www.ambafrance-iran-culture.com


۳۷ نظر:

Author گفت...

سلام
امیدوارم بتوانید وبلاگ تان را پربارتر کنید.
موفق باشید

ناشناس گفت...

سلام براي آموزش زبان فرانسه به شماره تلفن دفتر زنگ زدم ولي گفتند بايد حداقل 100 ساعت جاي ديگه آموزش ببينيد... براي ما كه مبتدي هستيم چي كار بايد كنيم؟

ParisTehran گفت...

سلام
دوست عزيزي نوشته بودند: "سلام براي آموزش زبان فرانسه به شماره تلفن دفتر زنگ زدم ولي گفتند بايد حداقل 100 ساعت جاي ديگه آموزش ببينيد... براي ما كه مبتدي هستيم چي كار بايد كنيم؟"


شما بهتر است از متدهاي مخصوص مبتدي شروع كنيد. البته قبل از آن لازم است مشخص كنيد كه براي چه منظوري مي خواهيد فرانسه ياد بگيريد؟ مكالمه يا براي قبول شدن در يك آزمون زبان فرانسه يا هدفي ديگر داريد؟
بر اساس آن متد مناسب را به شما پيشنهاد خواهم كرد.
موفق باشيد

samar گفت...

سلام
من و همسرم حدود دو سال ديگه مصاحبه براي كبك داريم ترم يك كتاب قفله را هم تمام كرديم براي ما پيشنهاد مشخصي داريد؟ آيا زمان ما كافي است ؟
خوشحال ميشم اگر به من ايميل بزنيد
pooyaninfo@yahoo.com

ناشناس گفت...

سلام.من قصد دارم که برای مکالمه زبان فرانسه یاد بگیرم.شما چه راهی برای شروع پیشنهاد میکنید؟

ناشناس گفت...

salam.man daneshjooye terme avale frarance hastam sharayete ozviyate ketabkhoone va kelasatoon chiye,mamnoon misham pasokh bedid.

ناشناس گفت...

سلام بر شما دوست عزیز
برای عضویت در کتابخانه بخش فرهنگی سفارت بهتره با خود سفارت تماس بگیرید.
شماره تلفن و ایمیلش را می توانید در متن پست ببینید.
اما برای کلاس خصوصی توصیه می کنم یا از طریق فرم تماس مستقیم یا با ایمیل تماس بگیرید.
از تماس شما سپاسگزارم.

ناشناس گفت...

salam man yassamin hasstam f0ghe lisense faransse daram kheiliii dusst daram bet0onam ye d0reye m0kaleme dar farance begzar0onam sh0ma mituniid man0 k0mak k0niid, man karmande mirass farhangii hasstam va faghat baraye ye d0reye k0otah m0dat mikham be farance beram valiii hiich kass0 nadaram ke davatname baram bede chiii kar bayad b0konam mishe man0 rahnamaiii k0niid

ناشناس گفت...

سلام.برای بیشتر آماده شدن در آزمونهای سفارت بهتر است ازچه منابعی استفاده کنیم؟

ناشناس گفت...

سلام خانوم سعیدزاده من دانش آموز شما در موسسه علم و گسترش تهران بودم.اگر افتخار زیارت خود را به من بدهید ممنون می شوم.صمد فوزی شماره تماس من09123778314

ناشناس گفت...

سلام خانم سعید زاده:من فرزین هستم خیلی دوست دارم در فرانسه تحصیل و زندگی کنم اما اولا اصلا فرانسه نمیدونم دوما با سفارت تماس گرفتم گفتن 1 شهریور 88 در سفارت جلسه توجیهی برگزار میشه.آیا امیدی هست؟

ناشناس گفت...

سلام مجدد فرزین هستم آدرس ایمیلم هست farzinmatin@yahoo.com

ناشناس گفت...

salam.mikhastam sharayete bursie shodan to france ro ba madrke karshenasi hoghogho begid.mer30

ناشناس گفت...

سلام خانم سعید زاده من تا چند ماه دیگه برای کبک مصاحبه دارم و به زبان فرانسه هم خیلی خیلی علاقه دارمو ولی اصلا آشنایی ندارم. خواهش می کنم من رو راهنمایی کنید.
mahtab984@yahoo.com

ناشناس گفت...

سلام
اگه ممکنه بک آموزشکاه خوب برای شروع یادگیری زبان فرانسه به من معرفی کنید . آدرس ایمیل من: mahshid_342@yahoo.com

mahsa_kb گفت...

سلام.آیا هیچکدام از سفارت ها آموزش زبان فرانسه دارند؟اگر نه؟لطفا یک آموزشگاه معتبر معرفی بفرمایید

سينا گفت...

سلام
من 7 ترم در يك موسسه فرانسه خوانده ام(14 بخش از كتاب cafe) مي خواهم براي آزمون delf آماده شوم.در واقع مي خواهم مدركي از زبان فرانسه داشته باشم براي پذيرش راحتتر در دانشگاههاي دنيا...
1-لطفا مرا راهنمايي كنيد
2-كلاسهاي شما تحت نظارت سفارت فرانسه برگزار مي شود؟
3محل برگزاري كلاسها كجاست؟
باتشكر(sinaasn_2006@yahoo.com)

mona گفت...

salam. mikhasaam bedonam sefarat baraye amuzesh zabane french,kelasi ham bargozar mikonad?

ناشناس گفت...

سلام
من زبان فرانسه را خیلی دوست دارم و می خواهم کامل یاد بگیرم نه فقط برای قبولی یا شنیدن اخبار یا... .
ممنون میشم من را راهنمایی کنید.
آدرس ایمیلم هست gainaz@yahoo.com

ناشناس گفت...

با سلام
من برای مصاحبه کبک لازم دارم فرانسه یاد بگیرم.ممنون می شوم راهنماییم کنید.چه کلاسی و چه کتابی و برای یک فرد مبتدی چقدر وقت لازم هست؟
zsh_ir2004@yahoo.com

ناشناس گفت...

آیااسم انتشرات کتاب ترز دکرو نوشته فرانسوا موریا ترجمه آجودانی را میدانید؟من نیاز بسیار ضروری به ترجمه کتابش دارم(ناهید)

مریم گفت...

سلام من خیلی به یادگیری زبان فرانسه علاقمندم. و میخوام تازه شروع کنم به یادگیری . هدفم هم فقط یادگیری زبان فرانسه هست نه مصاحبه دارم و نه آزمون. لطفآ منو راهنمایی کنین که چه آموزشگاهی برم و با چه کتابی شروع کنم بهتره. با تشکر Maryam.sanati@gmail.com

ناشناس گفت...

bonjour madame je suis professeur de francais.je serai bien content de vous ajouter a la liste de mes amis .
http://monsieuriman.blogfa.com/

. گفت...

سلام
من ميخواستم فرانسه در حدي ياد بگيرم كه بتونم به فرانسه شعر بخونم و بفهمم.
ميگن كه كلاسهاي سفارت فرانسه از همه جا بهتره. كانون زبان هم هست. شما چي پيشنهاد مي كنيد؟
nabaeazim@yahoo.com

بهاره گفت...

سلام میخواستم بدونم سفارت فرانسه کلاسی برای آموزش زبان فرانسه داره یا نه؟مرسی

ناشناس گفت...

سلام
من نه ماهه كه در كلاسهاي سفارت فرانسه شركت مي كنم! متد مشخصي نداره. تو سه سطح متفاوت يك مطلب رو تكرار مي كنند. البته مي خوام جاي ديگه برم. جايي كه كتاب داشته باشه و اساتيد بدونن دارن چي كار مي كنن نه اينكه هر كس كه چند وقت فرانسه باشه رو بيارن تدريس كنه!!!

ناشناس گفت...

سلام
کل وبلاگ با سوالات ناشناسان است - البته سوالات و درخواستهای مرتبطی با نیازهای دیگران دارند و اگر پاسخ داده شوند دوباره تکرار نخواهند شد. با تشکر - سوال من این است اگر بخواهیم با هزینه مناسب در یک کالج زبان بصورت فشرده و در یک کشور فرانسوی زبان که ترجیحا فرانسه یا کبک باشد تحصیل کنیم چه راهنماییهای میتوانید در اختیارمان قرار دهید

پارسا گفت...

سلام و خسته نباشید
من قصد ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی در فرانسه را دارم
برای یادگیری زبان فرانسه چه کاری در طول تابستان انجام بدهم؟

ناشناس گفت...

سلام
می خواستم بدونم سفارت فرانسه خودش کلاسای آموزس زبان فرانسه را دارد

فرنوش گفت...

سلام، آيا دوره هاي آموزشي زبان فرانسه در سفارت هست؟ شرايطش چيه؟ ممنون

ناشناس گفت...

برای یادگیری زبان فرانسه کدوم موسسه رو پیشنهاد می کنید؟
آیا گلاس های سفارت خوبه؟

Unknown گفت...

سلام من دانشجوی ترم 3ارشد زبان وادبیات فرانسه دانشگاه اصفهان هستم متاسفانه سابقه تدریس هم ندارم به نظر شما کلاسهایی که در آموزشگاهها از طرف سفارت مثلا کلاس B خوبه وآیا تضمینی برای استخدام در یک آموزشگاه معتبر هست ؟خیلی ممنون میشم اگه کمکم کنید.

سما گفت...

سلام من توی سفارت فرانسه میخونم و وقتی سوال های شمارو دیدم و متوجه شدم جواب داده نشدهوبهتر دونستم کمکتون کنم سفارت کلاس داره و می تونین بیاین و فرانسه یاد بگیرید قبلش باید آزمون بدید چون حداقل در حد مبتدی باید فرانسه بلد باشین تا تععین سطح شین به نظر من عالیه و شمارو را میدازه....

ناشناس گفت...

سلام خسته نباشید من یه سری مطالب تخصصی در مورد culture poisson در فرانسه می خواستم می خواستم بدونم شما مطالبی دارین یا نه؟ در ضمن 3سالی میشه که فرانسه می خونم merce
ایمیلم:royabn@yahoo.com

آیدا گفت...

سلام بر همگی
من آدرس قسمت فرهنگی سفارت فرانسه رو برای اینکه برم کلاسهای مکالمه نیاز دارم٫‌اگه کسی می دونه لطفاْ آدرسو بهم بده. قبلاْ مرسی:)

ناشناس گفت...

سلام
برای ثبت نام دوره فرانسه در سفارت چطوری باید اقدام کنیم؟
arash.amiri@rocketmail.com
ممنون میشم اگه جواب بدید.

ناشناس گفت...

سلام.میخواستم ببینم برای امتحان تعیین سطح زبان سفارت چطوریه؟کتبی یا شفاهی?ممنون
hossein_eminem20032001@yahoo.com